Ir al contenido principal

Dia 8 de maig


Avui, el professor ha realitzat una classe per GoogleMeet i ha resolt alguns dels dubtes sobre la pràctica 6. Després, el meu grup hem continuat amb la realització de la pràctica. 
Primerament,  hem decidit fer les activitats relacionades amb l'assignatura de música, ja que a vegades, aquesta assignatura està una mica desvalorada. Així mateix, hem decidit realitzar tres activitats, dues de l'aplicació Notebook i una creada per nosaltres.

Després, vam estar pensant com explicar la teoria i finalment, vam decidir realitzar un vídeo en Powtoon, al qual també li afegirem la veu d'àudio per a facilitar l'enteniment i comprensió del vídeo. Després, hem l'elaborat el disseny.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia 21 de febrer

Avui el professor, Jorge ha arribat un poc tard per motius personals. Mentrestant, el meu grup hem estat parlant sobre alguns detalls de la MiniQuest i així poder anar confirmant-la. A continuació, ha tingut lloc la primera exposició sobre el tema 4 de teoria, realitzada i explicada del grup 1. Aquests han  decidit dividir la classe en tres grups i fer com tallers, ja que així el raid era més reduït i els continguts es comprenen amb una major facilitat. Pense que la metodologia que han utilitzat és bona i positiva per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Per a finalitzar l'exposició del tema hem realitzat el Kahoot corresponent a la unitat, el qual estava elaborat pels membres d'aquest grup. Finalment, el temps que ens quedava, l'hem utilitzat per a continuar realitzant les nostres Webquests, ja que hem d'anar finalitzant-les.

Dia 11 de març

Avui l'equip 5 ha exposat el tema 16 del manual: La utilització de les xarxes socials des d'una perspectiva educativa. Primerament, ens han comentat quines són les xarxes socials més utilitzades i l'evolució d'aquestes en l'actualitat. Així mateix, ens han comentat  les característiques i els objectius de les xarxes socials. Després, ens han comentat quines són les més utilitzades pels joves, quins avantatges tenen l'ús d'aquestes i quins són els inconvenients. A més a més, ens han parlat sobre l'estructura de les xarxes socials i la utilització d'aquestes actualment. Finalment, ens han mostrat la relació de les xarxes socials a l'àmbit educatiu i en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Després, hem realitzat el Kahoot corresponent a aquesta unitat.                    A continuació, hem continuat amb les exposicions de les MiniQuest amb l'ordre establert. Avui s'han tractat diversos temes i continguts a les ...

Dia 29/01/2020

Avui hem començat l'assignatura Desenvolupament Curricular i Aules Digitals a l'Educació Primària (DCADEP). Per a començar, el professor Jorge ens ha explicat en què consisteix l'assignatura, quines són les pràctiques que realitzarem i com funciona el sistema d'avaluació. Per a ajudar-se, ens ha mostrat la pàgina web de l'assignatura en què podrem consultar qualsevol dubte que tinguem al llarg del curs.  A continuació, ens ha explicat la part teòrica amb tots els Kahoots i les exposicions dels diversos temes, i després, la part pràctica. Així mateix, ens ha comentat que la creació d'un blog personal és l'única pràctica individual i, per tant, ens ha explicat com crear un blog en Blogger, perquè l'hem de fer i com s'ha de fer.  Per a finalitzar la classe hem fet 14 grups de 3 o 4 persones cadascun i hem repartit els temes per a veure quin tema de teoria li pertoca a cada grup explicar i realitzar el Kahoot corresponent.