Ir al contenido principal

Dia 6 de maig


Avui tindrà lloc l'últim visionat sobre els temes teòrics de l'assignatura. Per això el grup 14 ens ha mostrat la seua exposició sobre la unitat 11: Internet com a mitjà d'informació comunicació i aprenentatge. Primerament, ens han mostrat que és Internet, com funciona i ella avantatges que aquest aporta a la societat. Així mateix, la importància de l'Internet a les aules. A continuació, han explicat que és la web2.0, el model actual de la xara i com funciona aquest, i les novetats d'ella. Després, han mostrat l'evolució de la lectura en Internet a la lectura i escriptura en Internet. Finalment, hem vist la importància de l'Internet a l'àmbit educatiu, fonamentalment, en situacions com la que estem vivint actualment, en la qual hem aprés a realitzar classes online.
Després, he realitzat el Kahoot associat a aquesta unitat.









A continuació, mostraré el meu comentari sobre aquest treball, tal com he posat al blog del professor:
Aquest treball m'ha agradat molt perquè els continguts es comprenen sense cap dificultat i s'expliquen d'una manera clara i ordenada. El disseny d'aquesta presentació és molt acolorit, original i cridaner. Així mateix, la veu és clara i ordenada i està coordinada amb el text i les imatges.
Un bon treball, enhorabona!


A continuació, el professor Jorge ens ha informat sobre quina és l'última pràctica d'aquesta assignatura: la pràctica 6. Aquesta consisteix a l'elaboració d'una seqüència d'activitats, les quals es poden dur a terme en una pissarra digital interactiva (PDI). L'objectiu d'aquesta pràctica és adonar-se de la importància de la PDI i veure com a futurs docents la importància I la millora que comporta en el procés d'ensenyament - aprenentatge.

Així mateix, Jorge ens ha adjuntat al seu blog uns vídeos tutorials per a saber com funciona l'aplicació Smart Notebook. Per això, ens ha recomanat que mínim un membre del grup es descarregue aquesta aplicació i així, poder solucionar tots els dubtes en la pròxima classe.

Aquesta vesprada, el meu grup hem decidit començar ja amb la pràctica. Perquè fóra més senzill, hem decidit descarregar-nos tots Smart Notebook i veure com funciona, ja que així serà més senzill utilitzar-la. 




Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia 21 de febrer

Avui el professor, Jorge ha arribat un poc tard per motius personals. Mentrestant, el meu grup hem estat parlant sobre alguns detalls de la MiniQuest i així poder anar confirmant-la. A continuació, ha tingut lloc la primera exposició sobre el tema 4 de teoria, realitzada i explicada del grup 1. Aquests han  decidit dividir la classe en tres grups i fer com tallers, ja que així el raid era més reduït i els continguts es comprenen amb una major facilitat. Pense que la metodologia que han utilitzat és bona i positiva per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Per a finalitzar l'exposició del tema hem realitzat el Kahoot corresponent a la unitat, el qual estava elaborat pels membres d'aquest grup. Finalment, el temps que ens quedava, l'hem utilitzat per a continuar realitzant les nostres Webquests, ja que hem d'anar finalitzant-les.

Dia 11 de març

Avui l'equip 5 ha exposat el tema 16 del manual: La utilització de les xarxes socials des d'una perspectiva educativa. Primerament, ens han comentat quines són les xarxes socials més utilitzades i l'evolució d'aquestes en l'actualitat. Així mateix, ens han comentat  les característiques i els objectius de les xarxes socials. Després, ens han comentat quines són les més utilitzades pels joves, quins avantatges tenen l'ús d'aquestes i quins són els inconvenients. A més a més, ens han parlat sobre l'estructura de les xarxes socials i la utilització d'aquestes actualment. Finalment, ens han mostrat la relació de les xarxes socials a l'àmbit educatiu i en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Després, hem realitzat el Kahoot corresponent a aquesta unitat.                    A continuació, hem continuat amb les exposicions de les MiniQuest amb l'ordre establert. Avui s'han tractat diversos temes i continguts a les ...

Dia 29/01/2020

Avui hem començat l'assignatura Desenvolupament Curricular i Aules Digitals a l'Educació Primària (DCADEP). Per a començar, el professor Jorge ens ha explicat en què consisteix l'assignatura, quines són les pràctiques que realitzarem i com funciona el sistema d'avaluació. Per a ajudar-se, ens ha mostrat la pàgina web de l'assignatura en què podrem consultar qualsevol dubte que tinguem al llarg del curs.  A continuació, ens ha explicat la part teòrica amb tots els Kahoots i les exposicions dels diversos temes, i després, la part pràctica. Així mateix, ens ha comentat que la creació d'un blog personal és l'única pràctica individual i, per tant, ens ha explicat com crear un blog en Blogger, perquè l'hem de fer i com s'ha de fer.  Per a finalitzar la classe hem fet 14 grups de 3 o 4 persones cadascun i hem repartit els temes per a veure quin tema de teoria li pertoca a cada grup explicar i realitzar el Kahoot corresponent.