Ir al contenido principal

Dia 23 de març


Avui no hi ha classe de DCADEP, però els membres del meu grup hem decidit per una videotrucada per poder realitzar el guió que hem d'entregar el dimecres. Així mateix, aprofitàvem per a parlar alguns detalls que per WhatsApp no havíem pogut solucionar. 

Avui hem completat la guia de registre, en la qual hem escrit quina música de fons posàvem a cada escena, les imatges de les escenes, les quals ja estaven gravades, el pla que s'havia escollit per a cada escena i a més, hem transcrit el diàleg.

Després, tots els membres per mitjà de Drive vam realitzar el guió tècnic i finalment, van dur a terme la portada i l'elecció del títol del nostre relat: Inseparables, el qual feia referència al fet que per molt separats que estiguem, a causa del confinament, estem més units que mai.

Una vegada ja teníem les imatges i el diàleg, vam decidir fer el conte amb Storyjumper. Com no era possible fer tots junts el conte i utilitzar Storyjumper al mateix temps, vam decidir que el realitzaria jo. El motiu pel qual vaig escollir aquesta aplicació és perquè ja l'havia utilitzada una vegada anteriorment i em va agradar com quedaven els contes. Aquesta aplicació et dóna la possibilitat de posar el text o contingut del conte en una pàgina, i en la pàgina del costat inserir la imatge corresponent. No obstant això, no vaig utilitzar l'aplicació d'aquesta forma perquè el nostre text era molt breu i em vaig decantar per posar la imatge del teatre d'ombres al fons i damunt d'aquesta escriure el text corresponent a eixa escena. Si parlava algun personatge ficava com un "quadre de diàleg" i si era text del narrador, posava un quadre com si donara més informació.

A continuació, et mostre la portada del nostre conte, el qual pots veure en el següent enllaç.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia 21 de febrer

Avui el professor, Jorge ha arribat un poc tard per motius personals. Mentrestant, el meu grup hem estat parlant sobre alguns detalls de la MiniQuest i així poder anar confirmant-la. A continuació, ha tingut lloc la primera exposició sobre el tema 4 de teoria, realitzada i explicada del grup 1. Aquests han  decidit dividir la classe en tres grups i fer com tallers, ja que així el raid era més reduït i els continguts es comprenen amb una major facilitat. Pense que la metodologia que han utilitzat és bona i positiva per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Per a finalitzar l'exposició del tema hem realitzat el Kahoot corresponent a la unitat, el qual estava elaborat pels membres d'aquest grup. Finalment, el temps que ens quedava, l'hem utilitzat per a continuar realitzant les nostres Webquests, ja que hem d'anar finalitzant-les.

Dia 11 de març

Avui l'equip 5 ha exposat el tema 16 del manual: La utilització de les xarxes socials des d'una perspectiva educativa. Primerament, ens han comentat quines són les xarxes socials més utilitzades i l'evolució d'aquestes en l'actualitat. Així mateix, ens han comentat  les característiques i els objectius de les xarxes socials. Després, ens han comentat quines són les més utilitzades pels joves, quins avantatges tenen l'ús d'aquestes i quins són els inconvenients. A més a més, ens han parlat sobre l'estructura de les xarxes socials i la utilització d'aquestes actualment. Finalment, ens han mostrat la relació de les xarxes socials a l'àmbit educatiu i en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Després, hem realitzat el Kahoot corresponent a aquesta unitat.                    A continuació, hem continuat amb les exposicions de les MiniQuest amb l'ordre establert. Avui s'han tractat diversos temes i continguts a les ...

Dia 29/01/2020

Avui hem començat l'assignatura Desenvolupament Curricular i Aules Digitals a l'Educació Primària (DCADEP). Per a començar, el professor Jorge ens ha explicat en què consisteix l'assignatura, quines són les pràctiques que realitzarem i com funciona el sistema d'avaluació. Per a ajudar-se, ens ha mostrat la pàgina web de l'assignatura en què podrem consultar qualsevol dubte que tinguem al llarg del curs.  A continuació, ens ha explicat la part teòrica amb tots els Kahoots i les exposicions dels diversos temes, i després, la part pràctica. Així mateix, ens ha comentat que la creació d'un blog personal és l'única pràctica individual i, per tant, ens ha explicat com crear un blog en Blogger, perquè l'hem de fer i com s'ha de fer.  Per a finalitzar la classe hem fet 14 grups de 3 o 4 persones cadascun i hem repartit els temes per a veure quin tema de teoria li pertoca a cada grup explicar i realitzar el Kahoot corresponent.