Avui, Jorge ha realitzat una classe online per GoogleMeet i ens ha comentat que el divendres tindran lloc les exposicions d'aquesta última pràctica. Per tant, una companya ha provat a compartir pantalla i hem vist que sí que es podia. Després, el meu grup hem modificat alguns detalls que ens ha recomanat el professor i l'hem acabada. Així mateix, hem preparat l'exposició per al divendres.
Avui el professor, Jorge ha arribat un poc tard per motius personals. Mentrestant, el meu grup hem estat parlant sobre alguns detalls de la MiniQuest i així poder anar confirmant-la. A continuació, ha tingut lloc la primera exposició sobre el tema 4 de teoria, realitzada i explicada del grup 1. Aquests han decidit dividir la classe en tres grups i fer com tallers, ja que així el raid era més reduït i els continguts es comprenen amb una major facilitat. Pense que la metodologia que han utilitzat és bona i positiva per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Per a finalitzar l'exposició del tema hem realitzat el Kahoot corresponent a la unitat, el qual estava elaborat pels membres d'aquest grup. Finalment, el temps que ens quedava, l'hem utilitzat per a continuar realitzant les nostres Webquests, ja que hem d'anar finalitzant-les.
Comentarios
Publicar un comentario