Ir al contenido principal

Dia 1 d'abril


Avui Jorge ens ha adjuntat la presentació del vídeo del grup 10, corresponent al tema 8 del manual: Utilització educativa del soroll. El podcast. Primerament, ens han fet una introducció i ens han comentat els avantpassats del podcast. Després, han explicat que són els podscast i per a què serveixen. Així mateix, han parlat sobre la relació del podcast a l’àmbit educatiu i quins avantatges aporta a l’educació. Finalment, ens han comentat quins són els podcats més utilitzats i coneguts i com els podem reproduir.
Després, hem realitzat el Kahoot corresponent.


A continuació, mostraré  el meu comentari sobre aquest vídeo i el tema en general.
Aquesta presentació és senzilla però, els continguts estan molt ben seleccionats. No és una exposició extensa i, per tant, capta l’atenció de l’alumnat al llarg del vídeo. La veu és molt clara, explica els diferents podcasts i permet comprendre tots els continguts d’una manera molt clara i senzilla. Per altra banda, utilitzen exemples relacionats amb els alumnes i per tant, és més cridaner per als xiquets/es.
El contingut de les diapositives és adequat, ja que no és massa extens. L’única millora que realitzaria jo és afegir alguna imatge més, perquè ja hi ha algunes, però, pense que algunes més donarien lloc a un treball més dinàmic i cridaner.
En general, un bon treball, enhorabona!


Després, he visualitzat els relats digitals de cada grup i he afegit el meu comentari al blog. Generalment, han sigut relats molt original, cridaners i atractiu, però, cadascun destacava per una qualitat. Uns eres més originals, altres més educatius, més cridaner, etc. No obstant això, cadascun tractava uns continguts i una forma diferent.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia 21 de febrer

Avui el professor, Jorge ha arribat un poc tard per motius personals. Mentrestant, el meu grup hem estat parlant sobre alguns detalls de la MiniQuest i així poder anar confirmant-la. A continuació, ha tingut lloc la primera exposició sobre el tema 4 de teoria, realitzada i explicada del grup 1. Aquests han  decidit dividir la classe en tres grups i fer com tallers, ja que així el raid era més reduït i els continguts es comprenen amb una major facilitat. Pense que la metodologia que han utilitzat és bona i positiva per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Per a finalitzar l'exposició del tema hem realitzat el Kahoot corresponent a la unitat, el qual estava elaborat pels membres d'aquest grup. Finalment, el temps que ens quedava, l'hem utilitzat per a continuar realitzant les nostres Webquests, ja que hem d'anar finalitzant-les.

Dia 11 de març

Avui l'equip 5 ha exposat el tema 16 del manual: La utilització de les xarxes socials des d'una perspectiva educativa. Primerament, ens han comentat quines són les xarxes socials més utilitzades i l'evolució d'aquestes en l'actualitat. Així mateix, ens han comentat  les característiques i els objectius de les xarxes socials. Després, ens han comentat quines són les més utilitzades pels joves, quins avantatges tenen l'ús d'aquestes i quins són els inconvenients. A més a més, ens han parlat sobre l'estructura de les xarxes socials i la utilització d'aquestes actualment. Finalment, ens han mostrat la relació de les xarxes socials a l'àmbit educatiu i en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Després, hem realitzat el Kahoot corresponent a aquesta unitat.                    A continuació, hem continuat amb les exposicions de les MiniQuest amb l'ordre establert. Avui s'han tractat diversos temes i continguts a les ...

Dia 29/01/2020

Avui hem començat l'assignatura Desenvolupament Curricular i Aules Digitals a l'Educació Primària (DCADEP). Per a començar, el professor Jorge ens ha explicat en què consisteix l'assignatura, quines són les pràctiques que realitzarem i com funciona el sistema d'avaluació. Per a ajudar-se, ens ha mostrat la pàgina web de l'assignatura en què podrem consultar qualsevol dubte que tinguem al llarg del curs.  A continuació, ens ha explicat la part teòrica amb tots els Kahoots i les exposicions dels diversos temes, i després, la part pràctica. Així mateix, ens ha comentat que la creació d'un blog personal és l'única pràctica individual i, per tant, ens ha explicat com crear un blog en Blogger, perquè l'hem de fer i com s'ha de fer.  Per a finalitzar la classe hem fet 14 grups de 3 o 4 persones cadascun i hem repartit els temes per a veure quin tema de teoria li pertoca a cada grup explicar i realitzar el Kahoot corresponent.