Ir al contenido principal

Dia 12 de febrer


Avui hem continuat amb les exposicions dels murals digitals. Igual que el passat divendres, en finalitzar cada exposició, la resta de l'alumnat ha fet una breu reflexió. S'han tractat algunes crítiques positives o aspectes a millorar. Però, fonamentalment, les opinions han estat basades entorn dels tres punts que el professor ha comentat que s'havien de tractar: contingut, composició i forma d'exposar.

A més, hui ha exposat el meu grup. El nostre mural estava basat en els 5 sentits. El motiu pel qual hem escollit aquest tema és perquè pensem que és dona com un complement del cos humà però, no com una unitat en si. Quant a l'aplicació, hem triat fer-lo, primerament, amb Padlet però, li hem afegit diversa informació amb Piktochart, Canva i Genially perquè hem pensat que quedaria més complet amb la combinació de diverses aplicacions diferents.



Al nostre mural, hem decidit separar els sentits per colors, de forma que a cada sentit li pertocara un color distint, igual que la informació, ja que cada color feia referència a un tipus d'informació. Per exemple, la informació per als pares amb color roig i per als alumnes el color blau. L'objectiu era facilitar la informació i realitzar-lo el més cridaner i atractiu possible. El nostre mural ha quedat així: https://padlet.com/eduq_cazorla/3bdpqg86nxas


Finalment, pense que sí que hem aconseguit el que ens havíem plantejat. Així mateix, he quedat contenta amb la reflexió dels companys i companyes sobre la nostra exposició.😁


Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia 21 de febrer

Avui el professor, Jorge ha arribat un poc tard per motius personals. Mentrestant, el meu grup hem estat parlant sobre alguns detalls de la MiniQuest i així poder anar confirmant-la. A continuació, ha tingut lloc la primera exposició sobre el tema 4 de teoria, realitzada i explicada del grup 1. Aquests han  decidit dividir la classe en tres grups i fer com tallers, ja que així el raid era més reduït i els continguts es comprenen amb una major facilitat. Pense que la metodologia que han utilitzat és bona i positiva per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Per a finalitzar l'exposició del tema hem realitzat el Kahoot corresponent a la unitat, el qual estava elaborat pels membres d'aquest grup. Finalment, el temps que ens quedava, l'hem utilitzat per a continuar realitzant les nostres Webquests, ja que hem d'anar finalitzant-les.

Dia 11 de març

Avui l'equip 5 ha exposat el tema 16 del manual: La utilització de les xarxes socials des d'una perspectiva educativa. Primerament, ens han comentat quines són les xarxes socials més utilitzades i l'evolució d'aquestes en l'actualitat. Així mateix, ens han comentat  les característiques i els objectius de les xarxes socials. Després, ens han comentat quines són les més utilitzades pels joves, quins avantatges tenen l'ús d'aquestes i quins són els inconvenients. A més a més, ens han parlat sobre l'estructura de les xarxes socials i la utilització d'aquestes actualment. Finalment, ens han mostrat la relació de les xarxes socials a l'àmbit educatiu i en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Després, hem realitzat el Kahoot corresponent a aquesta unitat.                    A continuació, hem continuat amb les exposicions de les MiniQuest amb l'ordre establert. Avui s'han tractat diversos temes i continguts a les ...

Dia 29/01/2020

Avui hem començat l'assignatura Desenvolupament Curricular i Aules Digitals a l'Educació Primària (DCADEP). Per a començar, el professor Jorge ens ha explicat en què consisteix l'assignatura, quines són les pràctiques que realitzarem i com funciona el sistema d'avaluació. Per a ajudar-se, ens ha mostrat la pàgina web de l'assignatura en què podrem consultar qualsevol dubte que tinguem al llarg del curs.  A continuació, ens ha explicat la part teòrica amb tots els Kahoots i les exposicions dels diversos temes, i després, la part pràctica. Així mateix, ens ha comentat que la creació d'un blog personal és l'única pràctica individual i, per tant, ens ha explicat com crear un blog en Blogger, perquè l'hem de fer i com s'ha de fer.  Per a finalitzar la classe hem fet 14 grups de 3 o 4 persones cadascun i hem repartit els temes per a veure quin tema de teoria li pertoca a cada grup explicar i realitzar el Kahoot corresponent.