Ir al contenido principal

Dia 31/01/2020


Per a començar, el professor ha resolt alguns dubtes sobre la pràctica 1 de creació d'un blog. Com el dia anterior ens va explicar com es creava, avui havíem d'anar a l'aula amb el blog creat. A continuació, ens ha explicat què són els gadgets i com es posa a Blogger un gadget amb codi HTML. Ens ha mostrat com a exemple, un rellotge.

Després, Jorge ens ha comentat que l'assignatura seria en valencià, i per tant, seria més senzill escriure a l'ordinador si tinguérem el corrector en valencià. Per aquest motiu, ens ha explicat com hem de posar-li la llengua catalana al nostre ordinador, ja que així podrem realitzar el blog amb un menor nombre d'errades ortogràfiques.

Continuant amb les pràctiques, avui el professor ens ha comentat la pràctica 2. Ens ha explicat que aquesta consisteix en l'elaboració d'un mural digital. Per a realitzar-la, ens han mostrat tres possibles eines: Padlet, Linoit i Piktochart. Per a veure com s'utilitza cadascuna i com funciona, hem vist tres petits vídeos explicatius.

A continuació, mostraré l'enllaç de cadascuna, un vídeo explicatiu de com utilizar-les i una imatge que les representa.


OPCIÓ 1: PADLET
https://es.padlet.com/




OPCIÓ 2: LINO IT



OPCIÓ 3: PIKTOCHART
https://piktochart.com/



Finalment, ens hem agrupat per grups de treball i hem començat amb la realització del mural digital. Per a realitzar-lo, el meu grup hem escollit Padlet, potser perquè era el vídeo més explicatiu.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia 21 de febrer

Avui el professor, Jorge ha arribat un poc tard per motius personals. Mentrestant, el meu grup hem estat parlant sobre alguns detalls de la MiniQuest i així poder anar confirmant-la. A continuació, ha tingut lloc la primera exposició sobre el tema 4 de teoria, realitzada i explicada del grup 1. Aquests han  decidit dividir la classe en tres grups i fer com tallers, ja que així el raid era més reduït i els continguts es comprenen amb una major facilitat. Pense que la metodologia que han utilitzat és bona i positiva per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Per a finalitzar l'exposició del tema hem realitzat el Kahoot corresponent a la unitat, el qual estava elaborat pels membres d'aquest grup. Finalment, el temps que ens quedava, l'hem utilitzat per a continuar realitzant les nostres Webquests, ja que hem d'anar finalitzant-les.

Dia 11 de març

Avui l'equip 5 ha exposat el tema 16 del manual: La utilització de les xarxes socials des d'una perspectiva educativa. Primerament, ens han comentat quines són les xarxes socials més utilitzades i l'evolució d'aquestes en l'actualitat. Així mateix, ens han comentat  les característiques i els objectius de les xarxes socials. Després, ens han comentat quines són les més utilitzades pels joves, quins avantatges tenen l'ús d'aquestes i quins són els inconvenients. A més a més, ens han parlat sobre l'estructura de les xarxes socials i la utilització d'aquestes actualment. Finalment, ens han mostrat la relació de les xarxes socials a l'àmbit educatiu i en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Després, hem realitzat el Kahoot corresponent a aquesta unitat.                    A continuació, hem continuat amb les exposicions de les MiniQuest amb l'ordre establert. Avui s'han tractat diversos temes i continguts a les ...

Dia 29/01/2020

Avui hem començat l'assignatura Desenvolupament Curricular i Aules Digitals a l'Educació Primària (DCADEP). Per a començar, el professor Jorge ens ha explicat en què consisteix l'assignatura, quines són les pràctiques que realitzarem i com funciona el sistema d'avaluació. Per a ajudar-se, ens ha mostrat la pàgina web de l'assignatura en què podrem consultar qualsevol dubte que tinguem al llarg del curs.  A continuació, ens ha explicat la part teòrica amb tots els Kahoots i les exposicions dels diversos temes, i després, la part pràctica. Així mateix, ens ha comentat que la creació d'un blog personal és l'única pràctica individual i, per tant, ens ha explicat com crear un blog en Blogger, perquè l'hem de fer i com s'ha de fer.  Per a finalitzar la classe hem fet 14 grups de 3 o 4 persones cadascun i hem repartit els temes per a veure quin tema de teoria li pertoca a cada grup explicar i realitzar el Kahoot corresponent.